2e dag Afrika Johannesburg - Reisverslag uit Centurion, Zuid-Afrika van Marco Someren - WaarBenJij.nu 2e dag Afrika Johannesburg - Reisverslag uit Centurion, Zuid-Afrika van Marco Someren - WaarBenJij.nu

2e dag Afrika Johannesburg

Blijf op de hoogte en volg Marco

25 December 2016 | Zuid-Afrika, Centurion

Hallo allemaal, na een erg lange vliegreis via Dubai zijn we gearriveerd in Johannesburg. We zijn in ons 5 sterrenhotel warm welkom geheten waarna we wat gedronken hebben en Axel gelijk het zwembad uitgeprobeerd heeft. Het is kerstdag en we hebben in het hotel ons diner al van te voren gereserveerd. Dit wordt een 8-gangen horen we net. De sfeer is ongedwongen en erg vriendelijk allemaal. Zit nu in de tuin het verslagje van vandaag te schrijven onder een erg grote palmboom. Ik heb vakantie..!
Van vliegen wordt je ook moe. De eerste vlucht naar Dubai duurde zo'n 8 uur, daar moesten we 4 uurtjes wachten op de vluchthaven die erg modern is maar verder in ons gedeelte nou ook weer niet meer bijzonder dan Schiphol zal ik maar zeggen.
Daarna weer een vlucht van Dubai naar Johannesburg van zo'n 6 uur. Deze door de nacht heen. Morgen nog een vluchtje van 3 kwartier naar Nelspruit en daar krijgen we de SUV auto waar we de rest van de dagen mee gaan rijden. Op naar die olifanten en leeuwen.!
De jongens liggen nu in bed wat te slapen en ik hoor en zie allemaal vogels die wij niet kennen. Mooi.
Gelukkig goed WiFi hier. Modern Afrika. Wel ook de eerste zwervers langs de weg in tentjes gezien. Rijkdom langs armoede hand in hand. Grappig wel de kruispuntverkopers verkopen vandaag allemaal rode kerstmutsen die ze zelf ook ophebben.
Black santa's. Humor hebben ze en Gelukkig ook Jack Daniels.

  • 25 December 2016 - 15:11

    McBruce:

    Proost!!! en let op voor de leeuwen!

  • 25 December 2016 - 16:29

    Jack :

    Geniet er maar van!

  • 25 December 2016 - 17:16

    Elly:

    Merry Christmas! Geniet ervan!

  • 25 December 2016 - 18:12

    Miranda En Olaf:

    Fijne kerstdagen onder de palmbomen! Geniet er samen van! Groetjes olaf en miranda

  • 25 December 2016 - 22:56

    Marga:

    Schon! Rust lekker uit, proost nog een keer op elkaar en dan op naar de wilde dieren! X

  • 26 December 2016 - 01:05

    Ans Overklift V.k.:

    He Marco en Irma, wat een avontuur! Ik hoop op veel verslagjes dan reis ik een beetje met jullie mee! Jullie gaan veel moois zien en beleven. Bofkonten! Ik gun het julie van harte, hard voor gewerkt ook trouwens! Veel plezier! Fijne verjaardagx Grtjes ans o.v.k

    He marco
    Proficiaat met je verjaardag! Geniet ervsn daar en kom terug met veel mooie verhalen , ik ben benieuw. Denk aan je dieet met je 8 gangen menu! Ik zit nu stampvol van ons eigen kerstmenu met de kids! Was gezellig. Groet Reg

  • 26 December 2016 - 01:05

    Ans Overklift V.k.:

    He Marco en Irma, wat een avontuur! Ik hoop op veel verslagjes dan reis ik een beetje met jullie mee! Jullie gaan veel moois zien en beleven. Bofkonten! Ik gun het julie van harte, hard voor gewerkt ook trouwens! Veel plezier! Fijne verjaardagx Grtjes ans o.v.k

    He marco
    Proficiaat met je verjaardag! Geniet ervsn daar en kom terug met veel mooie verhalen , ik ben benieuw. Denk aan je dieet met je 8 gangen menu! Ik zit nu stampvol van ons eigen kerstmenu met de kids! Was gezellig. Groet Reg

  • 26 December 2016 - 09:53

    Conny:

    Hee fijne vakantie!!! Geniet er maar van.Gefeliciteerd met je verjaardag ,van ons.....

  • 27 December 2016 - 00:12

    Gerard Rooijakkers:

    Hallo Marco en Irma,

    Geniet ervan. Maak er een mooie vakantie van.

    Veel plezier.

    Gerard & Lisette

  • 27 December 2016 - 13:03

    Jennifer:

    Ohh, wat word ik jaloers van jouw verslagen. Maar ik maak het vanuit hier op deze manier toch een beetje mee. Fijne verjaardag gehad? Wij hebben op jouw geproost! Ga zo met pap en zijn 4 kleinkinderen naar de bios. Tot het volgende verslag, veel plezier, geniet ervan!!

    Jenn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marco

zelfstandiger waterstraalsnijder samenwonend : ma 2 kinderen : bi en Axel 1 hond : Lana 2 shetlanders 4 kippen motorrijder en ben de bassist bij sakkerdju

Actief sinds 23 Dec. 2016
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 5615

Voorgaande reizen:

23 December 2016 - 10 Januari 2017

wij zitten in Afrika

Landen bezocht: